Thursday 29 November 2012

Idea-idea Romantik Untuk Kekasih

Idea romantis # 1
Datang hari jadi, bersubahat dengan rakan sebiliknya kunci kereta beliau, beliau meletakkan ia untuk tidur dengan mudah, dia. Keluar dari kereta, membuka batang kereta hiasan reben, dengan bunga dan belon helium. Saya meletakkan teddy bear besar sebagai hadiah di dalam. Jadi anda merosakkan kejutan, sila tidak membuat ia kereta dalaman dan hiasan luaran. Akhirnya, saya menulis untuk menyimpan di dalam kereta untuk melihat cincin: "Terbuka mula cepat, ada bom!" Walau bagaimanapun, apabila saya mahu sebuah kereta di sekeliling kelas, anda dan dia mesti menunggu sehingga keesokan harinya, di mana sahaja anda sila rujuk kepada perhatian anda.

Idea romantis # 2
Ulang tahun apabila hubungan anda. Telah dibeli tarikh ulangtahun nama anda dan gelas, ukiran yang cantik:
Untuk pergi ke restoran, saya mesti membuat tempahan makan malam, penggunaan cermin mata khas, saya memerlukan seorang pelayan apabila saya tiba di waktu petang. Membawa balik kaca adalah koleksi besar kaca dari kenaikan tahunan.

Idea romantis # 3
Apa yang anda memberitahu pasangan anda, ingat rahsia, sila menjadi lebih sensitif kepada. Sebagai contoh, jika anda terus bercakap tentang kegemarannya, dia makan kacang aiskrim disemai ke sekolah. Untuk menentukan di mana mereka menjual tetapi tidak tahu bagaimana ia akan berurusan dengan rakan anda atau ais krim, kacang dan kedai. Tiba di kedai, dua bola ais, jangan lupa mesej Kacang khas, kacang.

Idea romantis # 4
Pasangan itu, jika anda mengambil mandi buat kali pertama di hadapan pemanas ruang di bilik mandi anda memanaskan badan pada waktu pagi, di bilik mandi stim. Beliau Juliana Harun undang-undang untuk pasangan anda untuk membaca apabila anda memasukkan mesej romantis yang ditulis pada cermin bilik mandi. Apabila anda tetingkap tunggal, sejuk, anda akan dapat menggunakan jalan raya.

Idea romantis # 5
Tanamkannya Cypress benih di tempat khas dan pembelian. Dan anda mesti kembali kepada pokok-pokok dan pertumbuhan pokok, dan cinta anda, semua ulang hubungan anda, supaya dia.

Idea romantis # 6
Beli pakej kertas dan cahaya di pelekat gelap, tampal dalam bentuk syiling di dalam bilik tidur anda dan isterinya, menulis: "Saya akan sentiasa menyayangi anda."
Hanya untuk anda, tetapi jika anda mahu untuk mematikan lampu di atas lantai, maklumat anda akan ditunjukkan!

Idea romantis # 7
Saya pergi ke kedai bunga untuk memerintahkan sejambak bunga ros segar. Jika ia tidak boleh menjadi orang yang cemburu, pekerja perlu bekerja di pejabat apa yang anda boleh berasa bangga wanita itu menghantar bunga secara langsung kepada pasangan anda.

Idea romantis # 8
Anda perlu berjalan kaki di taman. Anda boleh membawa rakan buaian / swing bantuan anda, untuk bermain beliau. Ini diambil kembali kenangan zaman kanak-kanaknya. Uncle kehadiran ais, ia mungkin lebih banyak bantuan.

Idea romantis # 9
Wanita mereka tidak boleh melakukan ini tanpa bantuan anda sesungguhnya apa yang anda, apa yang anda mahu sentiasa manusia biasa harus lakukan. Nikmati kanu, untuk merancang petang, terbang layang-layang. Ini mungkin seorang lelaki biasa, pasangan anda, ia disimpan di ketika itu selama-lamanya.

Idea romantis # 10
Saya yang anda perlu tahu penyuntingan video, perancangan petang itu, pasangan anda, dan anda menonton DVD di rumah. Pilih filem, suka anda, anda suka video dipotong, dan filem terlebih dahulu. Biasanya, dalam permulaan filem ini adalah 30 minit video filem buatan sendiri sendiri. Posted on 5-minit montaj imej atau kamera video untuk merakam video semua romantis anda bersama-sama. Edit klip sekali filem itu datang kembali kepada keadaan biasa. Dan membakar DVD dalam bentuk filem editing, untuk memasang teater rumah di rumah anda. Kemudian untuk seketika, mula meminta untuk pergi ke tandas, dalam hal suatu permit pemasangan selesai belakang romantis montaj di mana beliau dilaporkan akan menjadi kuasa selama beberapa saat lebih. Apabila duduk di atas sofa, saya akan cuba apa yang pasangan anda tidak berlaku. Merenung jari beliau perlahan-lahan picit, wajahnya kemerah-merahan.

No comments:

Post a Comment