Tuesday 27 November 2012

CARI JODOH DI www.jodoh.we.my

Cari Jodoh Dengan Pendaftaran Percuma. Selamatkah Ia?
www.jodoh.we.my 

Keterangan ringkas berkenaan Laman Web Mencari Jodoh Anda
Laman mencari jodoh atau pasangan hidup atau teman untuk semua. Pengguna boleh menggunakan laman jodoh ini untuk mencari jodoh dengan carian nama, umur, jantina, negeri, negara, photo dan lain-lain kriteria.
Pengguna boleh menggunakan laman jodoh ini dengan percuma ataupun dengan akaun gold atau VVIP. Melalui laman jodoh ini pengguna boleh menghantar mesej/komunikasi kepada ahli-ahli lain secara percuma.
Semua pengguna yang berumur 18 tahun ke atas dan memahami bahasa melayu boleh menggunakan laman ini. Pengguna dari pelbagia negara boleh melayari website ini seperti Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesia, Britain, US, Thai, Arab dan sebagianya asalkan faham bahasa melayu.


Menggunakan bahasa melayu sepenuhnya. Membantu memudahkan mencari pasangan masing-masing. Setiap gambar yang diupload(dimuat naik) oleh ahli ditapis dahulu untuk keselesaan semua ahli-ahli.Gambar ditapis bagi mengelak gambar lucah, jenayah, politik dan sebagainya.Semua butir-butir peribadi pengguna adalah rahsia dan privasi. 

Pengguna digalakkan berkomunikasi sesama ahli dengan menggunakan kemudahan mesej yang disediakan di laman web ini tanpa mendedahkan email, ym, alamat, nombor telefon/handfon dan sebagainya. Antara muka (interface) yang disediakan di laman web ini direkabentuk supaya ia berbentuk antaramuka yang paling mudah bagi pengguna menggunakannya. Rekabentuk antaramukanya juga direka supaya ia boleh dipaparkan dengan kelajuan yang lebih tinggi di internet. Enjin pencariannya direka begitu teliti untuk memudahkan pengguna mudah mencari pasangan jodoh yang dikehendaki. Laman web ini beroperasi 24 jam sehari dan 7 hari seminggu. 

Pakej yang disediakan adalah mengikut kehendak semua pengguna. Pakej percuma (sepanjang masa, tiada tempoh tamat), pakej berbayar, Gold yang ditambah dengan kemudahan-kemudahan tertentu dan pakej VVIP. Pakej percuma adalah antara yang terbaik di antara pakej percuma laman-laman cari jodoh kerana ia tidak mempunyai banyak sekatan seperti kebanyakan pakej percuma laman mencari jodoh yang lain. Malah melalui pakej percuma yang ditawarkan, pengguna masih boleh menggunakan enjin carian, menghantar dan menerima mesej daripada pengguna lain, melihat dan memuat naik gambar. Apa guna kalau pakej percuma ditawarkan jika tidak dapat mengakses apa-apa. Pakej berbayar juga antara yang terbaik di mana selain terdapat ciri-ciri tambahan, pakej berbayar seperti pakej Gold ditawarkan degan harga patut, 30 kali ganda lebih murah berbanding laman jodoh yang lain!! Selain itu, pakej berbayar juga menawarkan pakej VVIP bagi mereka yang mementingkan prestij. 

Gambar peribadi yang telah diupload ke web site jodoh.we.my dilindungi dengan ciri-ciri keselamatan tertentu supaya tidak mudah dimuat turun(download) atau disalin oleh pengguna lain. Pengguna juga boleh memilih warna latar belakang sendiri mengikut kehendak masing-masing. Boleh juga diubah sekerap yang mahu. Pengguna juga mempunyai pilihan sama ada mahu paparan zodiak atau tidak. Zodiak yang disediakan adalah zodiak barat dan juga zodiak tahun cina. Carian zodiak juga disediakan dalam enjin carian laman web ini. Paparan juga boleh sentiasa diubah oleh pengguna masing masing.

www.jodoh.we.my menawarkan sistem affiliate canggih yang menawarkan bonus hingga ke Level 2. Bonus lavel 1 dari 35% - 55% dan bonus Level 2 dari 3.5% hingga 5.5% dari amaun update yang dibuat oleh ahli lain dibawah affiliate level 1 dan 2.

No comments:

Post a Comment